O experienta neplacuta cu comanda elefant.ro

3/08/2015

Incep postarea cu inima usor indoita, pentru ca nu imi place sa spun lucruri rele despre altii. De doua zile m-am tot gandit si razgandit daca sa va spun si voua despre o experienta neplacuta pe care am avut-o, in materie de shopping pe internet.



Pe 26 februarie m-am hotarat, intr-un final, sa dau o comanda pe siteul elefant.ro. Este prima comanda pe care am dat-o pana acum de pe acest site, dar am fost tentata de ofertele lor cu adevarat avantajoase si m-am gandit sa ii cumpar verisoarei mele un ondulator de par, pentru ca pe 2 martie a fost ziua ei. M-a pus duhul rau sa imi iau si eu o carte, ca deh, eu de ce sa nu ma rasfat macar putin.

Cele doua produse faceau parte din campanii diferite, asa ca m-am uitat la datele la care puteau ajunge. Cartea mea era in stoc si putea fi livrata pana pe 2 martie, iar ondulatorul avea ca termen de livrare intre 2 si 5 martie. Am zis ca stiu ei cum fac cu comanda, ori le trimit pe amandoua cand s-o putea, ori le trimit separat si le achit separat.

Pe 27 februarie primesc mail ca mi-a fost expediata comanda ( figura intreaga comanda, nu doar cartea), iar pe 28 dimineata, pe la 8 si jumatate primesc telefon de la curier ca urmeaza sa-mi livreze comanda. Sambata am fost plecata la o sedinta foto, asa ca am lasat banii altcuiva ca sa imi achite coletul. La ora 10, primesc telefon de la curier, ii spun ca il asteapta cineva si surpriza! Bietul om ma intreaba: " Domnisoara, stiti ce suma trebuie sa achitati? Ca nu e trecuta pe pachet si mi s-a spus ca trebuie sa va uitati dumneavoastra in mail." Buuun, ma uit in mail, dar singurul si ultimul era cel in care mi s-a spus ca a fost expediata intreaga comanda, suma fiind de de 86 de lei. L-am sunat pe curier, i-am spus ca am de achitat 86 de lei, i-a achitat emisarul meu si asta a fost.

Vin acasa pe la pranz si descopar ca venise doar cartea. Stau, ma gandesc, si imi vine ideea ca poate asa fac ei, achiti valoarea totala si apoi cealalta parte a comenzii vine cu ramburs 0. Abia dupa ora 4, am primit un mail de la elefant.ro in care mi se preciza faptul ca fusese trimisa doar cartea, in valoare de 16 lei si ca trebuia sa ajunga pe 2 sau 3 martie. Sincronizare zero!! Comanda fusese deja livrata si era doar 28 februarie. Totusi, am avut ideea sa le dau un mail ca sa le comunic ce s-a intamplat. Am primit, chiar rapid, un mail foarte politicos  in care isi cereau scuze si spuneau ca au inregistrat solicitarea.

Miercuri sau joi primesc un telefon, raspund si erau cei de la elefant.ro care imi spuneau ca au luat in considerare solicitarea, ca nu este nicio problema si ca trebuie doar sa le trimit mail cu bonul sau factura si imi vor trimite restul comenzii cu ramburs 0. La fix 5 minute dupa, primesc un al doilea telefon de la curier care vroia sa-mi livreze ondulatorul. I-am explicat situatia la telefon, a inteles perfect si mi-a spus ca trimite comanda inapoi, pana rezolv eu problema.

In aceeasi zi, descopar ca am ratacit bonul, asa ca am apelat la cei de la Fan Curier, rugandu-i sa-mi trimita o copie dupa factura cu suma totala achitata. Au fost foarte, foarte rapizi si prompti, si imediat ce le-am trimis informatiile necesare, mi-au trimis un scan dupa factura. Imediat ce am primit factura, am trimis-o si eu mai departe celor de la elefant.ro, care si-au cerut iarasi scuze si au promis ca vor rezolva rapid problema.

A doua zi, m-a sunat curierul care-mi livrase initial cartea si mi-a cerut o copie dupa buletin, ca sa o prezinte la Fan Curier, sa imi poata da banii inapoi. Mi-a parut foarte rau pentru bietul curier, care nu avea nicio vina ca cei de la elefant.ro nu au putut sa scrie valoarea coletului si mailul mult asteptat care trebuia sa comunice suma a venit cu o jumatate de zi mai tarziu.

Eu nu mai inteleg nimic. De ce trebuie sa imi dea cei de la Fan Curier banii inapoi? De ce nu am mai primit nici un alt mail de la elefant.ro? De ce nu mi-au spus ca imi dau cei de la firma de curierat banii inapoi? Ultimul lor mail a fost foarte sec: " Va multumim pentru mesajul si amabilitatea dumneavoastra. De asemenea sesizarea dumneavoastra a fost transmisa catre colegii nostri din depozit in vederea unei solutionari cat mai rapide. Ne prezentam inca o data scuzele pentru neplacerea creata si va garantam ca nu este vorba despre rea intentie fata de dumneavoastra."

De atunci, n-am mai primit nici un alt mail sau telefon de la ei, nici sa ma anunte ca au rezolvat ei problema, nici sa ma anunte ca imi dau cei de la curierat banii, nici sa-mi spuna daca imi mai trimit sau nu blestematul de ondulator. In momentul de fata, astept si ma bazez pe seriozitatea celor de la Fan Curier. Dar ce fac cu cadoul? Ziua verisoarei mele a si trecut, iar eu inca astept. Cred ca voi merege intr-un magazin, voi cumpara un ondulator de acolo si voi evita orice alta viitoare comanda de pe siteul elefant.ro.

Va dau un sfat. Daca totusi va doriti mult, mult, ceva de la ei, comandati doar acel ceva si evitati sa luati mai multe lucruri odata, mai ales din campanii diferite, pentru ca o sa fie doar bataie de cap pentru voi. Daca stiam ca asa se va finaliza problema, nu dadeam comanda nici pentru cea mai buna oferta. Clar! Eu mi-am invatat lectia!


UPDATE: Acum mi-au fost returnati banii de catre curier, dar tot nu stiu ce se va intampla cu ondulatorul comandat. Mai vine? Nu mai vine?
d
ee

You Might Also Like

0 comentarii

Comentarii