Interviu District42 : Tricouri despre tine

10/22/2015


Hello, ladies!

Astazi, in timp ce pierdeam timpul pe net, ca toata lumea, dau de o pagina pe Facebook cu tricouri foarte interesante. District42 isi descrie tricourile ca fiind " despre tine", iar ultima colectie limitata a preluat mesajul " Straight outta ..."si i-a oferit un twist romanesc, inlocuind Compton cu Vaslui, Bucuresti sau Timisoara.



Avand in vedere ca isi doresc sa faca tricouri " despre tine", dar vor sa ne ajute sa ne exprimam si mandria romaneasca, designul grafic inovator se imbina cu numele diferitelor orase din Romania. Designurile sunt interesante, moderne, chiar inovative, si, in opinia mea, urbane, pentru ca, din ce vad eu, tricourile celor de la District42 se adreseaza unui public tanar, creativ, pasionat de moda si de mediul urban.
Stiti unde le-ati mai vazut tricourile? Ei bine, emag.ro si in librariile Carturesti, dar se pot comanda si de pe siteul district42.ro, unde va veti rataci printre atatea optiuni.



Dincolo de tricouri, design si idei, m-a impresionat curajul celor trei din spatele conceptului Districts42, toti avand pana in 25 de ani, si dand dovada de enorm de multa motivatie, dar si maturitate. Tocmai din acest motiv, l-am abordat pe Adi, unul dintre cei trei creatori ai conceptului, si l-am bombardat cu intrebari despre brand si despre ce inseamna sa pornesti o afacere din nimic mai mult decat o idee buna.



1      Cum a inceput  District42? Care a fost primul gand care a dat nastere acestui concept?
Adi District42: Primul gand, scanteia acestei idei, i s-a intamplat lui Alexandru Dusca in 2013 pe litoral. Atunci, ca si acum, erau la moda tricourile cu imprimeu, doar ca acest imprimeu prezenta niste orase ale lumii in care majoritatea celor ce le purtau nu fusesera si despre care nici nu aveau prea multe cunostinte. Atunci s-a infiripat dorinta de a crea obiecte vestimentare cu un imprimeu de calitate care sa insemne ceva pentru cel care le poarta.

2         Care sunt cele mai notabile realizari de pana acum ale brandului?
Adi District42: Ca realizare putem nota fiecare zi petrecuta lucrand la acest brand. Dar ne putem mandri cu faptul ca am reusit sa cream un produs de inalta calitate, am reusit sa nu fim perceputi ca un brand turistic, distribuirea produselor prin lantul Carturesti in toata tara si cel mai important faptul ca am intrecut asteptarile clientilor in materie de calitate si prezentare a produsului.

3        Cum va impartiti munca?
Adi District42: Nu avem o impartire stricta a sarcinilor, dar in mare, Alexandru se ocupa de intalniri si negocieri de contracte, eu ( Adi) ma ocup de partea creativa si imaginea brandului, tin legatura cu designeri si graficieni, iar Loredana, fiind limitata de jobul actual, se ocupa in mare parte de contacte, stabilit intalniri si partea financiara.

4    Vi se pare ca promovarea pe social media a jucat un rol important in dezvoltarea brandului?
Adi District42: Avand in vedere ca suntem un brand nou care activeaza in online, pot spune ca promovarea prin social media a facut ca totul sa se miste cum a trebuit si ne-a adus pana aici.

5    Ce sacrificii ati facuta pentru a pune brandul pe picioare?
Adi District42: Sacrificiile au fost destule, de la nopti nedormite, cu care eram deja obisnuiti, pana la intreruperea relatiilor sociale. Am reusit sa sacrificam vacante, weekend-uri , zile de nastere, orice fel de investitie in bunastarea personala. Vrem ca District42 sa devina un brand respectat, caracterizat de calitate si nu vom inceta sa ne punem pe noi insine in plan secund.

6         Unde va vedeti intr-un an?
Adi District42: E greu de facut previziuni si chiar daca suntem visatori si nerabdatori sa ajungem sus, incercam sa ramanem cat mai realisti. Intr-un an cred ca putem vorbi de un site care sa cuprinda o gama cat mai vasta de produse si cat mai multi colaboratori designeri si graficieni si bineinteles un magazin sau stand fizic intr-un centru comercial important din Bucuresti

Ce sfat ati dat cuiva care isi doreste sa isi lanseze propriul brand?

Adi District42: Sa o faca fara ezitare. Sa nu se astepte la success din prima. Dar orice proiect nou inceput va deveni copilul lui si nu ii va parea rau de nici un sacrificiu.




La final de interviu, vreau sa mentionez ca nu este o postare platita, ci dimpotriva, eu i-am abordat pe ei, pentru ca mi s-a parut interesant si util, si poate chiar un imbold, sa aflu din " gura lupului" ce inseamna sa te lansezi in afaceri si sa reusesti atunci cand esti tanar si nu ai nimic altceva decat idei bune, curaj si perseverenta.

Daca va plac tricourile lor, puteti vedea intreaga gama de produse pe siteul district42.ro sau pe pagina lor de Facebook :facebook.com/district42.

Cum vi s-a parut primul meu interviu? Despre cine ati vrea sa mai cititi?




You Might Also Like

0 comentarii

Comentarii